POGOSTA VPRAŠANJA

1. Ali bom pri menjavi stekla izgubil podatke na svojem telefonu?

Ne. Pri menjavi stekel ne posegamo v software in napravo po koncu menjave prižgemo izključno zaradi testiranja.

2. Kakšna lepila uporabljate pri menjavi stekel?

Za pritrditev stekla na okvir uporabljamo dvostransko lepilo, ki je lasersko odrezana za vaš aparat. Poleg tega na zaslon doziramo LOCA(Liquid Optical Clear Adhesive) lepilo in ga z UV reflektorji zapečemo na aparat.

3. Ali se funkcionalnost aparata poslabša po menjavi?

Ne, aparat vam bo deloval tako kot prej. Na telefonu odstranimo steklo in ga zamenjamo z novim, tako da uporabniško izkušnjo le izboljša.

4. Trenutno imam telefon bele barve, želim pa si temno modrega. Je to možno narediti?

Seveda. Če imate željo po menjavi barve na aparatu, vam z veseljem ustrežemo.

5. Kakšen je izgled aparata po menjavi stekla?

Aparat bo z novim steklem izgledal skoraj tako kot prvi dan nakupa.

6. Koliko časa bom brez telefona?

Menjava stekla bo opravljena v roku 24h po prevzemu. Seveda pa se vedno potrudimo da to storimo hitreje in ugodimo stranki.

7. Imam počeno steklo na telefonu, vendar ga lahko normalno uporabljam. Nesel sem ga na popravilo k uradnem servisu, vendar bi mi radi menjali kompleten zaslon z LCDjem in zaračunali več kot polovico vrednosti telefona. Ali lahko pri vas zamenjam samo steklo?

Seveda. Naš servis je specializiran prav za popravila stekel.

8. Telefon imam zavarovan z geslom, ga potrebujete pri popravilu?

Da, geslo potrebujemo za dostop do vseh funkcij telefona, katere pred in po popravilu skrbno stestiramo.

POZOR! Gesla uporabimo izključno v sklopu testiranj. Gesel ne shranjujemo v bazo. Če ne želite sporočiti gesla, nekaterih funkcij aparata ne bo mogoče stestirati, med temi so ključne kamera, antena, wifi, bluetooth. V tem primeru vam garancija ne velja.

9. Kako pa je v primeru, da mojega telefona ni mogoče popraviti?

Če vašega telefona ne bomo uspeli popraviti, vam servisa ne zaračunamo, le pregled in diagnostiko.

1. Koliko zaščita stekla dejansko zaščiti telefon?

Zaščitno steklo ima trdnost 9H+, in telefon zaščiti pred padci, udarci in poškodbam stekla.

2. Ali zaščita zatemni oziroma zamegli sliko?

Steklo ima 99.3% prepustnost svetlobe, tako da slika ostane enako vidna.

3. Ali zaščita moti pri uporabi?

Vsa stekla imajo zaobljene robove in gladko površino, tako da je uporaba nadvse prijetna.

4. Kako se zaščito vizualno opazi?

Stekla so tanka 0.2 mm, tako da se je skoraj ne opazi.

5. Ali obstajajo tudi zaščite, katere pokrijejo celotno spredno površino?

Kontaktirajte.

6. Kakšna je razlika med zaščitnim steklom in zaščitno folijo?

Zaščitna folija varuje telefon pred praskami, zaščitno steklo pa je debelejše in varuje telefon tudi pred udarci in padci.

1. Ne vem kaj je narobe z mojim aparatom. Bi lahko preverili?

Seveda, nudimo vam pregled aparata in diagnostiko težav. Pri tem pa vam ponudimo ugodno ceno popravila.

2. Ali bom pri popravilu izgubil podatke na svojem telefonu?

Pri manjših posegih načeloma ne posegamo v software in napravo po koncu menjave prižgemo izključno zaradi testiranja. Pri večjih posegih pa je potrebna ponovna rekonfiguracija in namestitev sistema, pri tem pa se vsi podatki izbrišejo, vključno z aplikacijami in stiki.

3. Trenutno imam telefon bele barve, želim pa si temno modrega. Je to možno narediti?

Seveda. Če imate željo po menjavi barve na aparatu, vam z veseljem ustrežemo.

4. Koliko časa bom brez telefona?

Menjava stekla bo opravljena v roku 24h po prevzemu. Seveda pa se vedno potrudimo da to storimo hitreje in ugodimo stranki.

5. Kako pa je v primeru, da mojega telefona ni mogoče popraviti?

Če vašega telefona ne bomo uspeli popraviti, vam servisa ne zaračunamo, le pregled in diagnostiko.

6. Telefon imam zavarovan z geslom, ga potrebujete pri popravilu?

Da, potrebujemo. V primeru da imate nastavljeno geslo za odklep aparata, nam onemogočite dostop do testiranja vseh funkcij naprave. Prosimo vas, da nam sporočite geslo pred prevzemom aparata. Če ne želite sporočiti gesla, nekaterih funkcij aparata ne bo mogoče stestirati, med temi so ključne kamera, antena, wifi, bluetooth. V tem primeru vam garancija ne velja.

Telefon je skrbno stestiran ob oddaji stranki. Popravilo izvedemo strokovno ter kvalitetno. Telefon pregledamo in poskrbimo za vse ukrepe, da bi zmanjšali riziko kakršnekoli odpovedi telefona v prihodnosti. Prizadevamo si, da se vsi podatki na telefonu ohranijo, če pa je neizbežno, in moramo telefon resetirati na tovarniške nastavitve, potem za izbris podatkov ne moremo odgovarjati. S prejetimi gesli in kodami ravnamo skrbno in so varovana. Geslo in kode uporabimo samo za to, da preverimo vse funkcije telefona. Če ima stranka zaklenjen telefon in ne posreduje gesla, si pridružujemo pravico do resetiranja telefona in s tem do izbrisa podatkov na telefonu, da lahko opravimo servisna testiranja. Na telefonih s touch ID funkcijo (bralniki prstnega odtisa) le ta ob prejemu prvič najverjetneje ne bo deloval in je potreben vnos nadomestne touch ID kode, kar je opisano tudi v splošnih navodilih za uporabo telefona. Če stranka te kode ne ve, ne prevzemamo odgovornosti za nedelovanje telefona. Za funkcionalne napake po oddaji telefona, ki niso predmet naše menjave/dela ne moremo odgovarjati. Ob lastnem posegu v napravo in mehansko opremo, oziroma poškodovanju garancijske nalepke(Varranty void seal), vam garancija zapade. Ker je bil telefon pred popravilom izpostavljen mehanski poškodbi, za njegovo brezhibno delovanje v prihodnosti ne moremo garantirati. S telefonom med servisnim posegom ravnamo v skladu z dobro servisno prakso. Če pri pregledu naletimo na očitne poškodbe, ki bi utegnile vplivati na delovanje telefona v prihodnosti, to sporočimo stranki in jim svetujemo najustreznejše možnosti popravila. Pri menjavi stekel/LCD zaslonov se uporabljajo nadomestna stekla/LCD zasloni najboljše kvalitete in priznan ter uveljavljen postopek lepljenja oziroma nameščanja LCD zaslona. Zaradi kompleksnosti montaže lahko nastanejo manjše vizualne poškodbe. Zaradi popravil na predhodno mehansko poškodovanih napravah 100% enak izgled ni zagotovljen (deadpixels, bele pikce v ekranu, odstopanje od barve, odstop ekrana, ki je posledica zvitega okvirja, ostanki lepila, manjše odrgnine, odmev, kakovost zvoka ali mikrofona, vodotesnost, ipd.). Kljub temu zaradi zaščite telefona in stekla priporočamo uporabo zaščitnih etuijev in zaščitnih stekel. Če je telefon po menjavi stekla/LCD zaslona izpostavljen ponovni mehanski poškodbi, ne garantiramo za mehanske poškodbe nastale pri tem. Garancija na izvedbo ne velja, če je bil telefon naknadno izpostavljen mehanski poškodbi. V primerih menjave stekla ali LCD zaslona na telefonu, ki so po deklaraciji proizvajalca vodotesni, nadaljnje vodotesnosti ne moramo garantirati, se pa potrudimo, da je delo dobro opravljeno. Na popravila izvedena na telefonu, kateri je bil izpostavljen vlagi, vodi ali ima znake oksidacije, garancije ni. Odgovornosti za morebitne notranje mehanske poškodbe, ki so povzročile poškodbo telefona (počeno steklo/nedelujoč LCD) ne moremo prevzeti. Z mehansko poškodbo telefona vam tovarniška garancija ne velja, mi pa vam tovarniške garancije po menjavi ne moremo obnoviti. Pri pošiljanju po pošti, telefon v skladu s smernicami pošte Slovenije dobro zaščitimo in pošljemo stranki. Za poškodbe poštne pošiljke ne odgovarjamo. Se pa potrudimo da zadevo hitro in učinkovito rešimo po naših najboljših močeh.

Garancija na naše vgrajene rezervne dele je 90 dni od datuma prevzema naprave ob predložitvi potrdila o plačilu. V primeru mehanskih in vodnih poškodb garancije ni možno uveljavljati. Za popravila, ki se opravljajo na matični plošči(posledice vodnih poškodb, padcev, mehanskih poškodb,..) ne moremo garantirati, ker se lahko težava pojavi na drugem mestu. Kot izvajalec storitve imamo pravice zahtevati predplačilo za opravljeno storitev. Podatki ter gesla za servisiranje in vzdrževanje ne bodo posredovani tretjim osebam in so namenjeni izključno za servisiranje in testiranje naprave. Pregled oz. diagnostiko popravila aparata izven garancije ali zaradi napak, ki niso krite z garancijo, zaračunavamo po veljavnem ceniku. V primeru napake na materialu ali pomankanja zaloge si pridržujemo pravico podaljšati rok popravila ter nabave materiala do 30 dni od dneva prejema naprave. S podpisom (oziroma v primeru poslovanja preko pošte s prevzemom/oddajo telefona) se stranka strinja z zgoraj navedenimi pogoji in predaja/prevzema telefon v servisno popravilo oz. iz servisnega popravila.

V skladu s 1. odstavkom 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost (ZDDV-1) nismo zavezanec za DDV. Ne poslujemo z žigom.