1. Kaj se med menjavo zgodi s podatki, fotografijami,..?
• Ker je poseg hardware-ski (Menjava konponnente) se pri tem NE posega v software (Sistem) zato vsi vaši podatki, fotografije,.. Ostanejo!
2. Kakšna so lepila, ki jih uporabljate pri menjavi stekel?
• LOCA – Liquid Optical Clear Adhesive) Je lepilo, ki se se ga dozira na zaslon, lepilo s pomočjo UV Reflektorjev “zapečemo” na aparat.
• Da steklo priterdimo nazaj na okvir pa uporabimo posebno dvostransko lepilo, ki je laserso obrezano za vaš aparat, zato se tudi popolnoma prilega.
3. Ali bo moj aparat deloval slabše kot pa je pred menjavo?
• Absolutno ne! Med postopkom menjave vaše poškodovano steklo zgolj zamenjamo za novo, s tem uporabniško izkušnjo zgolj izboljšamo.
4. Moj telefon ima steklo črne barve, želim pa si belega! Ali je to mogoče urediti?
• Vsekakor, če je vaša želja menjava barve stekla, vam z veseljem ugodimo.
5. Kako bo moj aparat izgledal po zamenjavi stekla?
• Kot nov.
6. Koliko časa bo moj telefon pri vas?
• Zemenjava stekla je predvidoma opravljena v roku 24h. Vsekakor pa se bomo potrudili, da bo opravljena v najkrajšem možnem času.
7. Počeno imam zgolj zgornje steklo, telefon pa je še vedno odziven. Na uradnem servisu so mi povedali, da mi lahko mejajo le celoten ekran, cena pa je polovico vrednosti mojega telefona! Je pri vas možna menjava zgolj zlomljenega stekla brez LCD-ja?I
• Absolutno! Naš servis ponuja tudi menjavo počenega stekla.
8. Na telefonu imam geslo, ga boste za menjavo potrebovali?
Vaše geslo potrebujemo, da lahko po opravljeni menjavi dostopamo do fuknkcij telefona s katerimi skrbno preverimo, da je z zaslonom vse v redu.
POMEMBNO!
Vašega gesla NE shranimo, uporabimo ga izkljčno in samo za test. Popravilo je možno tudi brez, da z nami geslo delite, a v tem primeru ne bo možno stestirati vseh funkcij aparata za pomembne funkcije (Wi-Fi, Kamera, Antena,..) V tem primeru vam prav tako NE izdamo garancije na steklo.
9. Kaj pa če telefona ni moč popraviti?
V primeru, da nam vašega telefona ne usper popraviti, vam servisa NE računamo. Plačate le pregled ter diagnostiko.
1. Je dodatna zaščita sploh vredna?
• Da. V priermu padca na zaslon bo v 95% počilo steklo + LCD. Ob uporabi zaščitnega stekla, je tveganje za to znatno manjše, hkrati pa zaslon ščiti tudi pred praskami.
2. Bo začitno steklo vplivalo na kvaliteto zaslona?
• Naša zaščitna stekla imajo 99.3% prepustnos svetlobe, tako da kvaliteta zaslona ostane ne spremenjena.
3. Ali me bo zaščitno steklo / folija motila med uporabo?
• Če je zaščita nameščena pravilno se je skorajda ne opazi. Prav tako imajo naša stekla zaobljene robove, kar posrkrbi za prijetno uporabo.
4. Ali je zaščita zelo opazna?
• Zaščitna stekla so izredno tanka 0.2mm, tako da se jih med uporabo, če so kot je omenjeno že zgoraj, pravilno nameščena praktično ne opazna.
5. Ali za moj telefon obstaja zaščitno steklo, ki bo prekrilo celoten zaslon?
• Obstaja velika vrjetnost, da obstaja. Da se prepričate pa nas kontaktirajte.
6. Kaj je boljše, steklo ali folija?
• Steklo. Saj zraven prask vaš telefon varuje tudi pred posledicami padca.
Pri Vuma Tech-u si prizadevamo, da je vsaka storitev opravljena kvalitetno in hitro, torej profesionalno Vsak telefon je pred predajo stranki skrbno stesitran s tem se trudimo, da odkirijemo morebitne skrite napake. Popravilo je opravljeno z najvišjimi standardi in najboljšo opremo. Serviser se redno izobražuje ter izpopolnjuje svoje znanje na raznoraznih seminarjih doma in v tujini. Med popravilom hardware-skim popravilom si prizadevamo, da vaši šodatki ostanejo nedotakjeni, v primeru, da moramo v telefon posegati strojno, pa za izbris podatkov ne odogovarjamo, zato vsem strankam svetujemo, da preden telefon oddajo na servis, če je le to možno shranijo podatke. Na telefonih, ki so zaklenjeni s touch id-jem je po servisu potrebno Touch ID dodati ponovno. (Napisano v navodilih za uporabo) Za napake, ki niso predmet naše menjave/dela in se med njim niso zgodile, ne moremo odgovarjati. Ob lastnem posegu v napravo in mehansko opremo, oziroma poškodovanju garancijske nalepke(Varranty void seal), vam garancija zapade. Ker je bil telefon pred popravilom izpostavljen mehanski poškodbi, za njegovo brezhibno delovanje v prihodnosti ne moremo garantirati. S telefonom med servisnim posegom ravnamo v skladu z dobro servisno prakso. Če pri pregledu naletimo na očitne poškodbe, ki bi utegnile vplivati na delovanje telefona v prihodnosti, to sporočimo stranki in jim svetujemo najustreznejše možnosti popravila. Pri menjavi stekel/LCD zaslonov se uporabljajo nadomestna stekla/LCD zasloni najboljše kvalitete in priznan ter uveljavljen postopek lepljenja oziroma nameščanja LCD zaslona. Zaradi kompleksnosti montaže lahko nastanejo manjše vizualne poškodbe. Zaradi popravil na predhodno mehansko poškodovanih napravah 100% enak izgled ni zagotovljen (deadpixels, bele pikce v ekranu, odstopanje od barve, odstop ekrana, ki je posledica zvitega okvirja, ostanki lepila, manjše odrgnine, odmev, kakovost zvoka ali mikrofona, vodotesnost, ipd.). Kljub temu zaradi zaščite telefona in stekla priporočamo uporabo zaščitnih etuijev in zaščitnih stekel. Če je telefon po menjavi stekla/LCD zaslona izpostavljen ponovni mehanski poškodbi, ne garantiramo za mehanske poškodbe nastale pri tem. Garancija na izvedbo ne velja, če je bil telefon naknadno izpostavljen mehanski poškodbi. V primerih menjave stekla ali LCD zaslona na telefonu, ki so po deklaraciji proizvajalca vodotesni, nadaljnje vodotesnosti ne moramo garantirati, se pa potrudimo, da je delo dobro opravljeno. Na popravila izvedena na telefonu, kateri je bil izpostavljen vlagi, vodi ali ima znake oksidacije, garancije ni. Odgovornosti za morebitne notranje mehanske poškodbe, ki so povzročile poškodbo telefona (počeno steklo/nedelujoč LCD) ne moremo prevzeti. Z mehansko poškodbo telefona vam tovarniška garancija ne velja, mi pa vam tovarniške garancije po menjavi ne moremo obnoviti. Pri pošiljanju po pošti, telefon v skladu s smernicami pošte Slovenije dobro zaščitimo in pošljemo stranki. Za poškodbe poštne pošiljke ne odgovarjamo. Se pa potrudimo da zadevo hitro in učinkovito rešimo po naših najboljših močeh.
Garancija na naše vgrajene rezervne dele je 90 dni od datuma prevzema naprave ob predložitvi potrdila o plačilu. V primeru mehanskih in vodnih poškodb garancije ni možno uveljavljati. Za popravila, ki se opravljajo na matični plošči(posledice vodnih poškodb, padcev, mehanskih poškodb,..) ne moremo garantirati, ker se lahko težava pojavi na drugem mestu. Kot izvajalec storitve imamo pravice zahtevati predplačilo za opravljeno storitev. Podatki ter gesla za servisiranje in vzdrževanje ne bodo posredovani tretjim osebam in so namenjeni izključno za servisiranje in testiranje naprave. Pregled oz. diagnostiko popravila aparata izven garancije ali zaradi napak, ki niso krite z garancijo, zaračunavamo po veljavnem ceniku. V primeru napake na materialu ali pomankanja zaloge si pridržujemo pravico podaljšati rok popravila ter nabave materiala do 30 dni od dneva prejema naprave. S podpisom (oziroma v primeru poslovanja preko pošte s prevzemom/oddajo telefona) se stranka strinja z zgoraj navedenimi pogoji in predaja/prevzema telefon v servisno popravilo oz. iz servisnega popravila.
V skladu s 1. odstavkom 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost (ZDDV-1) nismo zavezanec za DDV. Ne poslujemo z žigom.
MOJI OSEBNI PODATKI:
S posredovanjem pisne zahteve po elektronski pošti na spodnji obrazec lahko kadarkoli zahtevate:
– Odjavo od prejemanja obvestil. Po odjavi bomo vaše podatke izbrisali
– Popravek svojih osebnih podatkov
– Trajen izbris osebnih podatkov, ki jih hranimo o vas
– Izvoz in vpogled do osebnih podatkov, ki jih hranimo o vas
- Soglašam, da podjetje VUMATECH zbira in obdeluje moje osebne podatke (na primer, a ne izključno: ime, priimek, elektronski naslov, rojstni podatki, spol, podatki o zaposlitvi, podatki o delovnem mestu,…) za namene obveščanja o delovanju in novicah.
- Soglašam, da podjetje VUMATECH zbira in obdeluje moje osebne podatke (na primer, a ne izključno: ime, priimek, elektronski naslov, rojstni podatki, spol, podatki o zaposlitvi, podatki o delovnem mestu,…) za namene statistične obdelave in za izboljšanje uporabniške izkušnje strank.